Millilere Hâlâ İnanıyorum

Standard

Bugün de Yunanistan’a kaybettik. Hâliyle Twitter kaynadı. “Bu takımdan bir cacık olmaz – Böyle giderse Litvanya’da sonuncu oluruz – Çok kötüyüz” vs vs vs… Bizimkiler hâlâ adapte olamadı, doğru. Ancak bu, onların kötü olduğunu göstermez. Yani böyle düşünmemeliyiz. Bu, onları da umutsuzluğa düşürür. Kötü oynuyorlar ancak bu böyle devam etmez yani. İlla ki düzeleceğiz. Belki bu turnuvanın diğer maçlarında, belki Adidas Cup’ta, belki de şampiyonada. Ama elbet düzeleceğiz. Bunu sürekli vurguluyorum çünkü daha şampiyona başlamadan herkes ümitleri kesmiş. Bu ümitlerin geri kazanılması 12 Dev Adam’a kalıyor. Belçika ve Almanya’yı yenerek bu güven geri gelebilir. Kimisine göre imkansız ancak yenebiliriz. Hücüma ve savunmaya konsantre olursak neden olmasın? Belli ki bizimkiler bu maça hiç kafasını vermemiş. Nedenini ben de anlamadım. Ama tek anladığım ve bildiğim var o da dü-ze-le-ce-ği-miz…

Neyse… Son söyleyeceklerim: Ben millilere hâlâ güveniyorum. Sonuçta harikalar yaratmış bir takımız. 1 sene içinde değiştik tabii ancak şampiyonaya kadar adapte olursak yeniden harikalar yaratacağımız kesin.

Sonuçta Litvanya’ya Dünya ikincisi olarak gideceğiz, bunu kimse unutmasın!

 

 

Bana Twitter’dan ulaşabilirsiniz: twitter.com/EreenTuncay

Millilere Hâlâ İnanıyorum” üzerine bir yorum

  1. Bu pota altı savunması bu halde kalırsa almanlar bize öpücükler yollar bu sorunn ne ömerle ne de semihle ilgili inanılmaz temposusuz bu seneki lakersın halini bilen biler aynı o hallerdeyiz…

Bir Cevap Yazın

