En keyif aldığım TBL All-Star maçıydı

Standard

Yaklaşık 3-4 yıldır TBL All-Star’larını izliyorum. Hiçbirini beğenmemiştim performans açısından. Ancak 2012 All-Star’ını hepsinden çok beğendim. İlk çeyrekten maçın sonuna kadar çok keyif aldım maçtan. Maça İsmet Badem ve hakemlerin de girmesiyle daha bir hoş oldu karşılaşma… Arroyo ve Vujacic’in pasları ve şovları All-Star’a layıktı gerçekten. Ve yine Arroyo’nun son saniye üçlüğüyle Yabancı Karması, Türk Karması’nı 140-139 yenmeyi başardı. Maçın MVP’si 26 sayıyla Sasha Vujacic oldu. Daha fazla uzatmaya gerek var mı bilmiyorum ama kısacası keyifliydi.

Üçlük yarışmasını açıkçası hiç beğenmedim performans bakımından. Sanki katılımcılar hiç çalışmamış gibiydi. Şampiyon Jonathan Gibson oldu. Bunu söylemeden geçemeyeceğim: Gibson’ın maçtaki smaçlarından sonra smaç yarışmasına katılmak için bi’ düşünsün diyorum, muazzamdı 🙂

Smaç yarışması için final tahminimi 1 hafta önceden söylemiştim: Gist-Bonsu. Ve öyle de oldu… Ancak ilk turda çok vasat smaçlar oldu tabii. İlk turun en iyi smacı Doğuş Balbay’ın Sinan Güler’in üzerinden vurduğu smaçtı… Final serisinde hem Gist hem de Bonsu muazzam smaçlar vurdular. Ancak şampiyon Bonsu oldu. Final harikaydı.

Beni twitter’dan takip etmek isterseniz: twitter.com/EreenTuncay

Bir Cevap Yazın

