Cleveland’ın yeni kralı “Kyrie Irving”

Standard

Dime Magazine dergisinin yeni sayısının başlığı pek hoş: “Cleveland’ın Kyrie Irving’i şehrin yeni kralı”

Çok da doğru. Cavs çok iyi iki çaylak seçti bu sezon ve toparlandılar. Kyrie’nin performansı göz doldurucu. Harika oynuyor. Tam da Cavs’ın aradığı bir oyuncu. Ben de bir CAVS‘lı olarak bu başlığa çok sevindim. Cavs hakkında sezon öncesi yazımda (buradan okuyabilirsiniz) Kyrie Irving’le Tristan Thompson’ın dahil edildiğini belirtmiştim.

Kısaca Kyrie Irving’i izlerken, takımı nasıl taşıdığı, yaptıklarını gördükçe mutlu oluyorum. İnsan desteklediği takımın genç oyuncusunun harika şeyleri başardığını gördükçe mutlu oluyormuş, bunu anladım.

Kyrie Irving’den bunun devamını diliyorum. Yeni bir “LeBron James” olmaz belki ama en iyi guardlar arasına gireceği aşikâr.

twitter.com/EreenTuncay

Bir Cevap Yazın

