LeBron, Cavs’a geri dönerse…

Standard

Şu sıralar ortalık LeBron’un Cavs’a geri döneceği yönünde söylentilerle dolu. Tabii ki şuan bunlar sadece söylenti. Peki nasıl mı olacak? Gene söylentilere göre LeBron; 2013-2014 sezonun sonunda sözleşmesini tek yönlü fes ederek doğup büyüdüğü Cleveland’ın takımı Cavaliers’a (eski takımına) geri dönecek.

Doğal olarak Cavs taraftarları bundan memnun değil. Çünkü LeBron’un Cavs’tan ayrıldıktan sonra çoğu Cavs taraftarı LeBron’dan nefret ediyor. Hâliyle bu söylentilerden sonra mutlu olacak değiller ya! Tabii, hiçbir şey net değil.

YA DÖNERSE…

LeBron James, Cavaliers’a ya geri dönerse..? Ne olur o zaman? Ben kendi fikrimi söyleyeyim. Ben Cavs’lıyım. LeBron’dan dolayı Cavs taraftarı oldum, LeBron gitti hâlâ Cavs taraftarıyım. Bir şey değişmedi benim için. LeBron gitti, tavır almadım, hâlâ LeBron fanıyım. Ve Facebook üzerinde LeBron fanları için açtığım bir sayfa bile var (facebook.com/LeBronJamesFans). Yani asıl demek istediğim: LeBron James, Cleveland Cavaliers’a geri dönerse çok da mutlu olurum. Türkiye’deki Cavs fanlarının bazılarından tepki alabilirim ama bu benim için böyle. Ve ben Cavs’ın iyiliğini isteyen, daha iyi yerlere gelmesini isteyen biriyim. LeBron gelirse Cavs tabii ki daha iyi olacak ve tabii ki daha iyi yerlerde olacak. Burası kesin.

Dediğim gibi. Bunlar SADECE bir iddia şuan, SADECE söylenti. Kesin olarak böyle bir şey yok. Ben sadece bu iddia üzerine bir yorum atayım dedim, sevgiler🙂

Beni takip etmek istersen buradayım: twitter.com/EreenTuncay


Bir Cevap Yazın

