NBA All-Star Saturday Night 2012

Standard

Dün gece ekranları başında yerimizi aldık hâliyle… Çünkü All-Star yetenek yarışmaları vardı. Büyük bir heyecanla izledik bütün yarışmaları. Tahminler yürüttük, şaşırdık, hem olumlu hem olumsuz… Ancak bir All-Star Saturday Night da böylece sona ermiş oldu. Ben de tahmin yürüttüm 4 yarışma için, ne şanssızlıktır ki 4 tahminim de tutmadı, 4’te 0🙂 Şimdi bütün yarışmalarla ilgili yorumlarımı yapacağım.

ŞUTÖR YILDIZLAR ŞAMPİYONU: TEAM NEW YORK

4 takım katıldı bu yarışmaya, öncelikle onları yazalım: Team Atlanta, Team Texas, Team New York ve Team Orlando. Ben, son şampiyon Atlanta takımının kazanacağı yönünde bir tahmin yöneltmiştim. Ancak hiç de öyle olmadı, Team Atlanta finale dahi çıkamadı. Team Texas ve Team New York, finale çıkan iki takım oldu. Veteran yıldızların orta sahadan çok yüzdeli atması (özellikle Kenny Smith) sonucu belirledi aslında… Ve şampiyon Team New York oldu.

YETENEK YARIŞMASI ŞAMPİYONU: TONY PARKER

Bu yarışmanın, çok çekişmeli geçeceğini söylemiştim katılımcılara göre, aslında dediğim de oldu. Yarışmacılar: Kyrie Irving, Russell Westbrook, Deron Williams, Tony Parker, John Wall ve Rajon Rondo’ydu. Ben, Cavaliers taraftarı olduğum için gönlüm Kyrie Irving’den yanaydı ancak objektif olarak baktığımda Deron Williams kazanır demiştim. Kyrie Irving elendi, Deron Williams; Tony Parker ve Rajon Rondo’yla beraber finale çıktı. Aslında çok da iyi bir sürede bitirdi ilk turda ancak final turunda serbest atış bölümüne geldiğinde 6 şut üst üste kaçırınca ip koptu. Baya bir süre kaybetmiş oldu… Tony Parker da rahat rahat şampiyon olmuş oldu.

ÜÇLÜK YARIŞMASI ŞAMPİYONU: KEVIN LOVE

Evet geldik, üç sayı yarışmasına… Merakla beklediğim yarışmalardan biriydi. Yarışmacılar: Kevin Love, Kevin Durant, Mario Chalmers, Anthony Morrow, James Jones ve Ryan Anderson’dı. Ben, geçen senenin şampiyonu James Jones’un şampiyonluğu bırakmayacağını düşünmüştüm. Ve ilk turda da 22 puan toplayarak en yüksek puanı aldı ve finale çıkınca “Kesin şampiyon olacak” dedim. Anthony Morrow’dan herkes çok şey bekliyordu. Nokta atış yapar gerçekten de… Ancak süreyi bile yetiştiremeden yarışmayı kapattı Anthony Morrow. Ve büyük hayal kırıklığı yaşattı. Finalde James Jones, Kevin Durant ve Kevin Love yarıştı. James Jones, finalde adeta döküldü. Nerede o ilk turdaki Jones, nerede finaldeki Jones.  E o öyle dökülünce yarışma iki kişi arasında gelişti ve Kevin Durant’le Kevin Love son olarak yarıştı ve Kevin Love şampiyon oldu.

SMAÇ ŞAMPİYONU: JEREMY EVANS

En merak edilen yarışmaya geldik… Geçen senelere nazaran yarışmacı bakımından sönük olan bu yarışma hiç de sönük geçmedi aslında. Önce yarışmacıları hatırlatalım: Chase Budinger, Paul George, Jeremy Evans ve Derrick Williams. Bu 4 oyuncunun da ne yapacağını herkes çok merak ediyordu. Genel olarak iyi smaçlar yapıldı. Benim favorim Paul George’tu. Benim en beğendiklerim, Chase Budinger’ın ilk smacı, Paul George’un 2 ve 3. smaçları, Jeremy Evans’ın 2. smacı ve Derrick Williams’ın 2. smacı. İzleyici oylarıyla belirlenen şampiyon Jeremy Evans oldu. Benim şahsî yorumum şudur ki; tek tek bakılınca Paul George’un 3 smacı da güzeldi… Bence Paul George şampiyon olmalıydı. Ama olan oldu, fark etmez. Genel olarak iyi bir All-Star Saturday Night geçirdik……

Beni ararsan buradayım: twitter.com/EreenTuncay

NBA All-Star Saturday Night 2012” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

