Orlando’da karışıklık var

Standard

Stan Van Gundy ve Dwight Howard arasında yıllardır garip bir rekabet var. Bunu biliyoruz. Uçtan uca laf çarpıtmalar falan bunlar hep vardı. Pek ciddiye sarmasak da bu olayı bu hep böyleydi. Gayet hoş da oluyordu. Ta ki dünkü olaya kadar. Dünkü olay ABD basınını salladı. Van Gundy birden “Dwight gitmemi istiyor.” deyince bir şaşkınlık oldu tabii. (kimisine göre olmamış olabilir) Dwight bu konuyu her ne kadar yalanlasa da Van Gundy de kendinden emin. Kaynaklarım sağlam diyor. Bu olaydan sonra birinin gitme vakti. Hangisinin gideceği henüz merak konusu. Açıkçası ben de çok merak ediyorum. İlerleyen zamanlar da göreceğiz…

Olaya şöyle bir bakalım. Van Gundy’i biliriz. Kişiliğini de. Hidayet’e bile sarmıştı bir zamanlar. Dwight Howard ile olan ilişkisi hiçbir koç-oyuncu ilişkisinde yoktur herhâlde. Böyle düşman gibi bir görünüm, ama aslında değil ama öyle gibi… vs. vs. Dünkü ciddi olayda bile ciddi değillerdi! Van Gundy, “Dwight gitmemi istiyor. Bunun için uğraştığını biliyorum” deyince aslında ciddiydi. Ve aslında profesyonelce davrandı. Bir başka açıklamasında, ben şuan hâlâ burada takımın başındayım, yönetim beni kovuncaya kadar da takımın başında kalacağım şeklinde bir açıklaması var. Hatta gene profesyonelce bir şekilde olayı da çok kafasına takmamış. Bu olayı konuşurken konuşmanın sonunda, “Onu değil de ben şuan akşam Carmelo’yı nasıl durduracağımızı düşünüyorum” dedi. O derece iyi bir açıklama yapmış oldu. Hatta bu yazının başına koyduğum resim de dün geceden, Knicks maçından. Bu açıklamalardan sonra yani. Bu ikili hâlâ konuşuyorlar. Ki doğru olanı da bu. Biri takımdan gitmeden öyle küslük falan olmaz! Bir takımda olmamalı. Doğru olanı yapıyorlar. Bu konuda Orlando biraz avantajlı, sadece biraz…

Olaya Howard’ın cephesine bakarsak o da bu ciddi konu hakkında gene olayı komikliğe sarma çabasındaydı ki bir süre sonra o da ciddi açıklamalarda bulundu. Van Gundy’nin Howard hakkında kendisini yollamak istediğini söyleyince Howard bu olayı sürekli yalanladı. Ancak bu yalanlamalara da bir cevabı vardı Gundy’nin. Gundy’nin kendince kaynağının sağlam olduğunu söylemiştim. Kaynak da birtakım Magic yöneticileriymiş. Öyle söyledi kendisi. Buna rağmen Howard yalanlamaya devam etti. Kabul etmiyor bu olayı Howard.

Bu olaydan sonra Orlando gerçekten bir çıkmaza girdi ve artık bu takım bu ikiliyle aynı anda yürümez diye düşünüyorum. Bence illa biri gidecek. Ki gitmeli. NBA.com’da hangisi gitmeli diye bir anket bile yayımlanmış durumda. Kim kalmalı derseniz bana göre Van Gundy kalmalı. Howard zaten 1,5 yıldır takımdan ayrılmak istiyor. Bu bahaneyle artık Orlando’dan uzaklaşsa iyi olacak. Dediğim gibi durum net değil. Kesinleşmesini de dört gözle bekliyorum diyebilirim.

Bir Cevap Yazın

