NBA Formalarına Reklam

Standard

Bu konu her aklıma geldikçe sinirleniyorum. “Nasıl olur ya?” falan diyorum kendi kendime… Ama oluyor işte, oluyormuş… “NBA formalarına reklam geldi” cümlesi bu hayatta en son duymak istediğim şeylerden biri. (kesinlikle!) Ama duydum. Duymaz olaydım, duydum. NBA yönetimi 2013-2014 sezonundan itibaren NBA formalarında reklama izin verdi.

Benim için daha NBA’e başladığım zamandan beri 30 tane NBA takımının forması çok özeldir. Dünyadaki tüm formalar bir yana, NBA formaları bir yana. Çünkü her zaman NBA formaları kendine özeldir. Reklamsız, tertemiz… Tam olması gereken gibi. Forma dediğin böyle olmalı!

Avrupa takımlarının formalarına bakıyorsun, takımın ismini seçemiyorsun bazen reklamdan. Abartmıyorum ya, oluyor öyle. Bazı takımlar öyle. Çok kötü bir şey. Birkaç sene önce bir kez daha bu “NBA formalarına reklam” olayı gündeme gelmişti. Ki sadece gelip, geçmişti. Gerçekten bir “oh” çekmiştim. Ama eninde sonunda olacağı oldu.

Söyleyenler olacak, reklamlar takıma gelir getirecek diye… Getirmesin arkadaşım. Gelir getirip, formayı rezil edecekse getirmesin. “Bu duruma fazla tepki göstermedin mi?” diyene de saygım sonsuz. Olabilir tabii.. Ama benim küçüklükte aşık olduğum o formalar artık olmayacak. Bu yüzden bu kadar tepkiliyim işte.

Gerçekten artık benim için NBA formalarının, diğer formalardan farkı kalmayacak. Reklamlı forma… Olan oldu artık demekten başka bir şey gelmese de elimden, hazmedemiyorum bunu. Bu reklam olayı netleşince bu konuda bu kadar hassas olduğumu anladım.

İşte bu da reklam eklenmiş bir NBA forması örneği: (hiç beğenmedim!!!)

Bir Cevap Yazın

