NBA All-Star Saturday Night 2013

Standard

Bir All-Star Cumartesi Gecesi etkinliklerini daha geride bıraktık. Yine, her zamanki gibi çok güzel bir gece oldu. Özellikle tabii ki, smaç yarışması geceye damgasını vurdu. Üçlük yarışmasının önemi de benim için büyüktü dün. Ve gene tabii ki tahminlerimle 4’de 0 çekmeyi başardım. Aslında bu sefer şutör yıldızlara tahmin belirtmedim, 3’de 0 diyebiliriz. (ben bu tahmin işinden çakmıyorum, ya da uğursuzluk getiriyorum!)

note1ŞUTÖR YILDIZLAR ŞAMPİYONU: CHRIS BOSH’IN TAKIMI

Gecenin ilk yarışması olan bu yarışmada Doğu adına Team Chris Bosh ve Team Brook Lopez, Batı adına Team Russell Westbrook ve Team James Harden katıldı. Bu sefer bu yarışmaya tahmin bildirmedim. Finalde Westbrook’un takımını yenen Bosh’ın takımı, yarışmanın şampiyonu oldu.

note4YETENEK YARIŞMASI ŞAMPİYONU: DAMIAN LILLARD

İkinci yarışma olan yetenek yarışmasında, kendine güvenen isimler yeteneklerini sergiledi. Yarışmacılar Batı’da Tony Parker, Damian Lillard, Jeremy Lin; Doğu’da Jeff Teague, Jrue Holiday ve Brandon Knight’tı. Geçen senenin şampiyonu olan Tony Parker’ı bu senenin de favorisi olarak gösterdim. Ancak Tony Parker, kendi grubunun en kötü derecesini yaparak (48.7) elendi. Bu da benim favori gösterdiğim oyuncuları ne denli etkilediğimin kanıtı. Finalde karşılaşan Damian Lillard ve Jrue Holiday ikilisinden Damian Lillard, 30 saniyenin altında performans sergileyerek şampiyon oldu. Sonuna kadar hak etti. Muhtemelen de yılın çaylağı olacak. Şimdiden iki ödül ekledi diye sayabiliriz.

note3

ÜÇ SAYI ŞAMPİYONU: KYRIE IRVING

Geldik gecenin üçüncü yarışmasına. Hemen katılımcıları sayalım: Stephen Curry, Ryan Anderson, Matt Bonner, Kyrie Irving, Paul George, Steve Novak. Bu yarışmada ise favori olarak Stephen Curry’i gösterdim. Gel gör ki Steph, yarışmadan 17 puanını toplayarak elendi. Plase olarak gösterdiğim Kyrie Irving ise Matt Bonner’a karşı finalde boy gösterdi. Kyrie Irving final turunda 23 puan toplayarak harika bir performans gösterdi. İki puan daha toplayabilseydi NBA rekoruna ortak olacaktı. Matt Bonner ise 20 puan topladı ancak şampiyon Kyrie Irving oldu. Favori olarak yine başarısız olsam da, Kyrie Irving’in şampiyonluğu beni ziyadesiyle mutlu eden olay oldu.

note2

SMAÇ ŞAMPİYONU: TERRENCE ROSS

Gecenin beklenen yarışması…. Smaç Yarışması. Geçen senelerin aksine bu seneki yarışma gerçekten çok üst düzeydi. 6 yarışmacıdan da muazzam smaçlar gördük. Yarışmacılar: Kenneth Farried, Terrence Ross, James White, Gerald Green, Jeremy Evans ve Eric Bladsoe. Çoğunluk tarafından yoğun bir şekilde favori olarak gösterilen Gerald Green ve James White, ilk turda elenip hayal kırıklığı yaşattılar (Green’in ilk smacı hariç). Benim de favorim Gerald Green’di. Bu baskıyı atlatamadılar. Her yarışmada olduğu gibi bu senede bir “hak yenme” meselesi oldu. Özellikle Kenneth Faried’in bu smacına jürinin 39 puan vermesi tartışma yarattı:

Finale Doğu’dan Terrence Ross, Batı’dan Jeremy Evans kaldı. İki isim de yaratıcı smaçlar yaptı. Ancak oyların %58’ini toplayan Terrence Ross smaç şampiyonu oldu. Ross’un özellikle bu smacı favorilerim arasında:

Bir Cevap Yazın

